"The range of what we think and do is limited by what we fail to notice. And because we fail to notice that we fail to notice there is little we can do to change until we notice how failing to notice shapes our thoughts and deeds." (Ronald D. Laing)
lol! se todos fossemos ingénuos... que bonito que seria o mundo! :)
por acaso, nesta foto, eu é que fui "ingénua"... lol se a porta estivesse aberta, tirava-a sem o reflexo! mas aceitemos então a parte genuína! :) as 'coisas do coração' são mesmo para isso ;)
VIDEO: https://youtu.be/2hv2ssmB_MU?list=PL0LQM0SAx600hsm8_6IGpfKLZe-c63AEJ <- [The British Museum] Originally made for the exhibition Ice Age art: arrival of the modern mind.
Ice age sculptures of the female form depict women in every stage of their lives, and do not simply conform to the traditional "male gaze".
Curator Jill Cook contrasts the posture and gaze of these female forms with classical depictions of Venus, while artist Ghislaine Howard explores her own contemporary representations of women in child birth, including self-portraits.
7 comentários:
O que gosto mais em fotos deste tipo são dos reflexos.
lol. a mim depende. se for para fotografar o reflexo ou não... ;) neste caso veio a reboque. mas, olha, pode servir de metáfora. :P
Porque são a parte mais "genuína" da foto. As pessoas nunca estão a reparar no reflexo mas sim no objecto/montra quando a estão a tirar.
às vezes joka, é a parte mais "trabalhada"... depende do teu (do fotógrafo) enfoque de atenção! ;)
Então talvez seja eu que sou ingénuo xD
lol! se todos fossemos ingénuos... que bonito que seria o mundo! :)
por acaso, nesta foto, eu é que fui "ingénua"... lol se a porta estivesse aberta, tirava-a sem o reflexo! mas aceitemos então a parte genuína! :) as 'coisas do coração' são mesmo para isso ;)
VIDEO: https://youtu.be/2hv2ssmB_MU?list=PL0LQM0SAx600hsm8_6IGpfKLZe-c63AEJ <- [The British Museum] Originally made for the exhibition Ice Age art: arrival of the modern mind.
Ice age sculptures of the female form depict women in every stage of their lives, and do not simply conform to the traditional "male gaze".
Curator Jill Cook contrasts the posture and gaze of these female forms with classical depictions of Venus, while artist Ghislaine Howard explores her own contemporary representations of women in child birth, including self-portraits.
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